Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Mycket fint och fräscht hotell på alla sätt. Bekväma rum med AC och fräscht modernt badrum, litet minus för små dubbelsängar (120-140cm för två är lite trångt). Pool/bastu/gym området var superbra! Frukosten fin och välfylld. Bra läge med bara några minuters promenad till city! Personalen är informativ och relativt bra på engelska - likt Polen över lag ger de dock inte mer service än nödvändigt, ett leende kostar inget! ;)

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack Sofhie88
Sadova H, S&M Assistant på Hotel Sadova, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2018

Dear Sofhie,

we are very happy that your stay you was satisfied with your stay! For your next visit we would like to recommend you a standard room which has bigger beds :) We hope it will be soon!!

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Ett riktigt fint och trivsamt hotell nära gamla stan i Gdansk. Vi var en större företagsgrupp på 60 personer som bodde här under ett par nätter. Rummen är väl tilltagna i storlek, rummen är rena och fina. Personalen känns lite svårmodiga, inte så glada och serviceinriktade men det är mer så det är i Polen än just här.
Frukosten erbjuds i en trevlig matsal och är väl tilltagen.
Hotellet har en fungerande och anpassningsbar konferensavdelning.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack jimmyk353
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Köpte delux rum, stort rum med soffa, smart TV-bänk som man kunde vrida så man kunde titta i sängen eller vrida om man satt i soffan. Allt perfekt förutom poolen, trångt vid poolområdet ingenstans att lägga eller hänga badrocken, om man vill ta med den in till poolen, liten bastu. Taxi stog alltid utanför entrén , återkommer gärna igen.

Bodde här: februari 2018
2  Tack Mats H
Omdömet skrevs 29 december 2017

Vi är supernöjda. Nytt, fräscht! Bra och snabb service både på hotellet och via mail. Ordnade skjuts till och från hotellet åt oss. Mysigt att kunna ta ett dopp i poolen. Vi fick dessutom morgonrockar på rummet.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Julia H
Sadova H, S&M Assistant på Hotel Sadova, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Dear Julia,
thank you for your opinion and very kind words! We hope you will visit us again. It will be a pleasure for us!

Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Vi bodde på sadova under en weekend och trivdes bra. Fina rum med sköna sängar. Spa området var en liten besvikelse då det inte fanns någon riktig bastu som utlovat. Frukosten var ok, men inget speciellt. Drinkarna i baren var däremot kanon!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack 38carlo
Sadova H, S&M Asistant på Hotel Sadova, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2017

Dear Guests,
thank you for your stey and opinion about Hotel Sadova****. We hope that you will visit our hotel again!