“Bra vin”

Rada Miasta Food & Wine
Rankad som nr 17 av 708 Restauranger i Gdansk
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt lunch här och tänkte äta typ tapas och dela på de åtta rätterna som fanns som smårätter. Vår servitör upplyste oss om att de var väldigt pyttesmå, varför vi borde välja varsin huvudrätt. Vi fick in de åtta rätterna som inte var så små. Lite besvikna, då inget var speciellt välsmakande. Åt sedan varsin huvudrätt, som inte heller smakade mer än ok. Vinet däremot var väldigt gott.

Datum för besöket: mars 2018
Tack UlrikaS3

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Vi fick sitta i vinvalvet för oss själva. Mycket mysig miljö, god mat och fantastiskt utbud av viner, ca 400 sorter! Servicen var också väldigt bra.

Datum för besöket: februari 2018
Tack johant2016
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi beställde nyårs middag, maten va super god, fin miljö och servitören gav det lilla extra för att man skulle trivas. Rekommenderas varmt. Något högre prisklass men fantastiska smaker.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack Tina S
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt! Fin miljö och inredning, lagom musik, underbar mat. Och framförallt kunnig och trevlig personal! Med stor kunskap om vin. Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2017
2  Tack Linnea P
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Vi var fyra personer. Förrätterna var väldigt bra, vi åt carpaccio, laxtartar och tigerräkor.

Jag valde en kötträtt till varmrätt (entrecote eller liknande) som tyvärr både var smaklös och dyr. Själva köttet var jättegott men potatisen, såsen och grönsakerna hade man inte kryddat alls! Samt att upplägget såg riktigt tråkigt och inte speciellt inbjudande ut.

Personalen var supertrevlig och miljön är helt underbar så det var väldigt tråkigt att maten inte levde upp till mina förväntningar. Caffe Latten som jag tog efter maten var däremot riktigt bra.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack matildaedman

Resenärer som tittade på Rada Miasta Food & Wine tittade också på

Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province

Besökt Rada Miasta Food & Wine? Berätta vad du tyckte!