“Extremt bra”

San Carlo Dittrichova
Rankad som nr 207 av 5 941 Restauranger i Prag
Område: Nové Město (Nya staden)
Område: Nové Město (Nya staden)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi ramlade in här efter letande efter en pizzeria, dom släppte in oss 20 min tidigare och gav riktigt bra service.
Pizzorna var det godaste på länge, helt sjukt gott! Ett måste att åka hit och äta! Mysig miljö.

Tack Linnéa T

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Goda pizzor dock lite vattniga. Kan bero på att det var burk champinjoner på pizzan. Ett tips är att ta en vanlig margaritha.
Väldigt mysigt ställe med bra utbud av goda viner! Skulle absolut komma tillbaka

Tack Jonatan Å
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Goda pizzor, mycket gott vin och trevlig personal. Uteserveringen ligger lite i en uppförsbacke med en hel del trafik gatan ovanför vilket störde lite.

Tack Sannabus
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Bästa pizzerian i Prag. Gjord på Napolitanskt sätt med supergod det och fräscha ingredienser. Detta toppat med superb service av den glada spansk tjeckiska servitrisen

Tack Per M
Omdömet skrevs 20 april 2017

Liten trevlig restaurang med fantastisk god pizza. Vedungsbakad riktig pizza! Kan varmt rekommendera detta ställe.

Tack _sarabichon

Resenärer som tittade på San Carlo Dittrichova tittade också på

Besökt San Carlo Dittrichova? Berätta vad du tyckte!