“God mat”
Omdöme om GamberoRosso

GamberoRosso
Rankad som nr 243 av 5 934 Restauranger i Prag
Kök: Italienskt
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

I en sidogata hittade vi denna fantastiska restaurang. Mycket trevlig miljö och serviceinriktad personal. Mina tonåringar var mycket nöjda med pasta och min tomatsoppa var otroligt god.

Tack PochitaML

Omdömet skrevs 2 maj 2017

Släkten från Stockholm och Göteborg strålade samman och hade en förträfflig middag i Prag. God mat, bra vin och öl, förträfflig personal och en mycket trevlig kväll i denna utmärkta restaurang!

Tack Bo J
Omdömet skrevs 13 april 2017

Otroligt bra service. Jätte goda förrätter och efterätter! Bra vinsortiment. En Toppen restaurang jag kan varmt rekommendera.

Tack _sarabichon
Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Okej mat till ett bra pris. Personalen var trevligt och maten var helt okej men inget speciellt. Ett trevligt ställe att gå till helt enkelt.

Tack Emmely F
Omdömet skrevs 29 november 2016 från mobil enhet

Supergod mat. Vi har ätit pizza,kött,pasta. Pizzorna var bäst. Trevlig personal. Mysigt ställe! Rekommenderas!

Tack Lena L

Resenärer som tittade på GamberoRosso tittade också på

Besökt GamberoRosso? Berätta vad du tyckte!