“God sydamerikansk mat”

Gran Fierro
Rankad som nr 104 av 6 169 Restauranger i Prag
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Område: Nové Město (Nya staden)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med sydamerikansk atmosfär. Kötträtterna är fantastiskt goda, och det finns även mat för vegetarianer. Barnen och jag är mycket nöjda.

Tack PochitaML

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra service och riktig bra kött. Blev precis som man beställde. Enkelt med 2 potatisar och köttet fick stå i centrum. Vi var 6 som bokade på förmiddagen och det gick bra.

Tack venok2016
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Ett tips direkt är att boka, det var väldigt populärt! Vi for hit på en lördag kväll och det blev snabbt fullsatt, men vi hade turen att bli placerade nära baren. Där pågick det nästan hela tiden tricks och underhållning från bartenders. Tillsammans med en underbar köttbit och den sköna stämningen är det svårt att hitta någonting att klaga på. Rekommenderas!

Tack Tim L
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Lite dyrare resturang men värt priset. Bra mat och goda drinkar. Servicen var väldigt bra. Rekommenderar att boka bord.

Datum för besöket: januari 2018
Tack John N
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Den argentinska ådrar rinner genom musiken in i maten. Maten är god med en möjlighet till bra kryddning. Vi beställde kött mem fick tyvärr det rare och inte blue vilket vi hade beställt, nu är vi extrema kött älskare. Efter att ha på pekat köttets tillagning fick vi snabbt in nya portioner dessa var perfekta. Servicen är bra och du tas emot med öppen famn. Det blir snabbt mycket människor och att ringa i förväg och boka är nästan ett måste.

Datum för besöket: december 2017
Tack andreasgE7089ZZ

Resenärer som tittade på Gran Fierro tittade också på

Besökt Gran Fierro? Berätta vad du tyckte!