“Ok mat men slamrigt...”
Omdöme om Joy Burger

Joy Burger
Rankad som nr 484 av 6 138 Restauranger i Prag
Område: Staré Město (Old Town)
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Man kanske inte kan räkna med varesig superservice eller lugn miljö på ett hamburgerställe i centrala Prag. Hit går du för att bli mätt av ok burgare med tillbehör. Inte världens mest tillmötesgående servjce. För dig som inte gillar högt ljud kan det vara bra att veta att här är slamrigt, stökigt och (idag) hög musik till det... Ja, ja...

Tack mallulh
Ioana_Rad, Public Relations Manager på Joy Burger, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Dear, Malin H,

Thank you for visiting us and for taking the time to share your review with us. Looking forward to seeing you again soon.

Best regards,
Ioana

Joy Burger

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi hittade Joy Burger på vår första dag i Prag. Vi var riktigt hungriga efter vår resa hit så det smakade extra bra. Jag åt en Mexican Chicken Burger, jättegod! Tyckte verkligen om brödet till också. Tog in sötpommes och chilimayo på sidan. Dom i sällskapet som tog kött på hamburgaren var också nöjda!

En god måltid men ett minus att servitörerna plockade bort tallrikarna precis när sista tuggan var intagen och alla inte hunnit äta upp.

Tack emmalona
Ioana_Rad, Public Relations Manager på Joy Burger, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Dear, Emma P,

Thank you for visiting and for taking the time to share this review with us. Hope to meet again in the future for more other super delicious burgers.

Best regards,
Ioana

Joy Burger Prague

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Mycket goda vegetariska burgare. Även hamburgarna var mycket goda. Beställde ketchup som side order, men det visade sig ingå i huvudrätten tillsammans med majonäsen vilket personalen inte nämnde. Brödet var luftigt och bra konsistens. God Cole Slow som fick beställas separat. Trångt vid rusningstid.

Tack Christer S
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Godaste hamburgarna i stada
Trevligt lunchställe med olika hamburgare i alla dess smaker.
Trevlig personal och snabb service.

Tack 226annikal
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Extremt bra service där vi fick maten på nolltid. Maten var riktigt god och man fick väldigt mycket till det priset vi betalade. Mycket prisvärt!

Tack Mattias S

Besökt Joy Burger? Berätta vad du tyckte!