“Smakupplevelse garanterad”

Field Restaurant
Rankad som nr 24 av 6 047 Restauranger i Prag
Kök: Tjeckiskt, Internationellt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mitt första besök på en Michelinrestaurang.
Hade bokat bord 1 månad och lyckades boka fel dag, upptäckte detta sent på kvällen, ringde till restaurangen och dom var vänliga nog att boka ny tid dagen därpå.

Från första steget inne i restaurangen blev jag mött på ett positivt och trevligt sätt. Personalen är proffesionella, lokalen är ren, fräsch och har en mysig atmosfär.

Maten var över all förväntan, från dom små tilltuggen innan förrätten till efterrätten.
Resturang Field är helt klart värt en omväg!

1  Tack Johan B

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Nu har jag besökt 5st Michelin-restauranger och måste nog säga att Field gjorde bäst intryck på maten. Förutom presentationer som alltid är i top på dessa restauranger så skulle jag vilja framföra hur bra man kan tillaga något. Att alla smaker på tallriken får sin plats, respekten för råvaran var nått utöver det vanliga.

Tack Henrik S
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Spännande och lekfullt sätt att presentera rätterna på, tyvärr levde maten inte upp till de höga förväntningarna alltid. Steril miljö. Huvudrätten var mer eller mindre oätlig. 3 av 5 i betyg.

Tack Josefine N
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

En spännande upplevelse med många nya smakkombinationer, gott vin, helt fantastisk service. Vi beställde från a la carte menyn, och rätterna vi fick in var både vackra och mycket goda. Allt flöt på i ett bra tempo och personalen var väldigt uppmärksam och synkad. Skulle gärna besöka igen!

Tack KajsaB50
Omdömet skrevs 5 maj 2017

Fantastisk service och en smakupplevelse i världsklass! Ni kommer inte bli besvikna... Inredningen kunde dock varit ännu finare;)

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Caroline G

Resenärer som tittade på Field Restaurant tittade också på

Besökt Field Restaurant? Berätta vad du tyckte!