“Väldigt goda croissanter ”

Bakeshop Little Bakery
Rankad som nr 1 av 40 Bagerier i Prag
Middagsalternativ: Lunch, Avhämtning
Område: Malá Strana (Little Quarter)
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Goda croissanter! Men trodde utbudet skulle vara större än var det var. När vi sedan gick därifrån låg det en lite större butik vägg i vägg som verkade ha mer. Men som sagt, croissanterna var super och bra för en take away frukost

Tack Oliviaahl

Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiska smörgåsar! Prova deras rostade Ciabattas! Mättar som en rejäl lunch. Mycket prisvärt! Kommer äta alla våra frukostar där återstående av vår resa i Prag.

Tack Pär H
Martin H, Owner på Bakeshop Little Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2017

Dear Par, We are happy to hear that you returned to us regularly during your stay in Prague. The ciabattas are very filling and perfect for a brunch or lunch before you start your day of sightseeing. Thank you for taking the time to review our petite bakery cafe. We hope to see you again in the future. Kind regards, Carolyn Hofmanova

Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Litet och mysigt café med nybakade kakor, bakelser och sötbröd i många varianter. Mocha kaffet var fantastiskt gott, liksom mandel-croissanten och blåbärs-galetten.
Rekommenderar verkligen ett besök.

Tack Tommy O
Martin H, Owner på Bakeshop Little Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2017

Dear Tommy, Thanks for highly recommending us to the travel community. We are delighted that you loved our almond croissant, galette and mocha drink. We hope to see you again one day in beautiful Mala Strana, Prague. Kind regards, Carolyn Hofmanova

Omdömet skrevs 6 december 2015 från mobil enhet

Drack en smoothie med mango, apelsin och banan. Det var bland det godaste jag druckit! Även cappuccinon var god!
Vi åt dock inga bakverk.
Trevlig man som stod bakom disken.

Tack Emelie L
Martin H, Owner på Bakeshop Little Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2015

Dear Emelie, We love making smoothie combinations so it is great to hear that you loved yours as well as the freshly roasted coffee. We are always happy to help our customers so thanks for commenting on the friendliness at Bakeshop Little Bakery. Please come again and try some of our soups, salads or sandwiches next time. Kind regards, Carolyn Hofmanova

Omdömet skrevs 12 maj 2015 från mobil enhet

Som helst grönsaksätare tänkte jag att Pragresan kunde bli tuff, men redan första dagens lunch råkade vi på det hör stället med mycket fräscha sallader och smörgåsar, som vi tog med till Kampa för en måltid i grön skugga. Rekommenderas!

Tack skvattram
Martin H, Owner på Bakeshop Little Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2015

Dear Traveller, It is great to hear that the weather was pleasant enough for you to enjoy your fresh healthy lunch outside in the park opposite our shops. We have a whole range of juices, smoothies and some decadent desserts too so make sure to visit us again to sample some more items. Kind regards, Carolyn Hofmanova

Resenärer som tittade på Bakeshop Little Bakery tittade också på

Besökt Bakeshop Little Bakery? Berätta vad du tyckte!