“Bästa i hela Prag!!!!”

Kök: Grill, Fusion
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Vinohrady och Vršovice
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ett måste att besöka detta fantastiska ställe. Godaste ribsen, burgarna i stan! Ribsen är dom godaste i hela mitt liv.

De enda minuset är att de va aningen högmusik och ljudnivå. Men efter ett tag så kom man in i det också så då blev upplevelsen hur bra som helst.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Joakim K
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2018

Dear Joakim K,

Wow! Thanks for letting us know about your great experience in our restaurant!
Your review means a lot to us. It is always pleasure to read such an amazing comments.

Thank you again and have a nice day.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Gillar du ribs? Sluta leta, dom finns här.
Mycket, gott.
Bra service, tips är att boka bord innan ankomst

Datum för besöket: mars 2018
Tack andreasbG978AO
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Dear Andreas B,

Thank you for your awesome review!
We appreciate your visit and the time you took to write us your review, so please visit us again when you will be back in Prague.

All the best

Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Hade läst om deras betyg på TripAdvisor och tog en taxi dit, restaurangen ligger på en avsides gata, som lätt missas om man inte vet att restaurangen finns. Vi kom vid 19 och det var fullsatt en onsdag, men vi hade bokat bord och blev snabbt placerade vid vårt bord. Vi valde tjeckisk öl såklart och Jeffs Bad Burger och ribsen med deras egen potatissallad och coleslaw.
Jag och ribs är bästa vänner, mitt absoluta val om det finns på en meny. Dessa ribs var gudomliga! Jag blundade och njöt av varje tugga och började prata först efter att de var slut. :) Möra och glazen var fantastisk! Potatissalladen var fräsch till och deras coleslaw var också god. Burgaren var fantastiskt god, enligt sambon som älskar burgare med klass. Vi blev mätta och belåtna. Det var kul med en hel hushållsrulle till bordet för kladd med ribsen, men jag hade ändå önskat en våtservett också när man var klar. Men löste det på damernas. ;)
Servicen var kanon! Alla pratar bra engelska. Uppmärksammade alla som kom in med glatt hälsande trots de hade händerna fulla. Såg att de löste det på något vis för de som kom utan att ha bokat bord, ingen avvisades.
Några gäster satt i baren och åt och det bidrog till avslappnad stämning. Det var vardagsklädsel som gällde på restaurangen. Vi kommer gärna åter vid nästa besök i Prag!

Datum för besöket: december 2017
Tack Morand1972
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Dear Marieee72,

Thank you so much for such a amazing review!
It is a great honor to read your great comments about our restaurant, it means a lot to us.
We are happy that you enjoyed our food along with service and atmosphere.
Please visit us again if you get the chance.

Have a nice day.

Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Var här för ca ett år sen och var otroligt nöjd med burgaren. Nu är jag tillbaka och denna gång var det ribsen som var målet.

De var sagolika. Bästa jag någonsin ätit.
Sidedish med Mac & cheese och vitlöksbröd var goda men överskuggades av ribsen. Nästa gång blir det dubbla ribs och en hushållsrulle.

Stället känns lite högljutt när man kommer on men när man väl är vid bordet så går det att samtala som normalt

Personalen är grymt bra på engelska så inga oklarheter där.

Förhands bokning är nära nog ett måste.

Vi kommer ses igen.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Calle W
Maki S, Manager på BadJeff's Barbeque, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2017

Dear Calle W,

Thank you so much for such a amazing review!
Please visit us again if you get the chance.

Have a nice day.

Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Andra gången jag går hit. Absolut inte sista!
Jag åt ribs, och dom var helt fantastiska. Helt enkelt dom bästa jag ätit!
Jättebra bemötande av servitören, som pratar klockren engelska!
Ett måste om ni befinner er i närheten :)

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Cesar W

Dear Cesar W,

Thank you for your awesome review!
We are glad you had a great time at our restaurant.

Best wishes Bad Jeff's team!

Resenärer som tittade på BadJeff's Barbeque tittade också på

Besökt BadJeff's Barbeque? Berätta vad du tyckte!