“Trevligt ställe för alla”

Jacob's restaurant - OPEN OPEN OPEN
Rankad som nr 168 av 6 047 Restauranger i Prag
Kök: Europeiskt, Matställe, Från Medelhavet, Tjeckiskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Praha 2
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen bytte namn för tre veckor sedan från Olive by Amandine till Jacob’s och bytte då (enligt kyparen) även koncept. Nu består restaurangen av en ljus del med bord för större sällskap och en mörkare del med mindre bord för lite mer romantiska träffar. Personalen är mycket trevlig och känns van vid att träffa internationella turister. Maten smakade väldigt gott och deras val av vin passade bra. Rekommenderas varmt.

Tack Hultberg89

Omdömet skrevs 2 december 2016 från mobil enhet

Vi anlände till Prag på kvällen och var hungriga. Fick tips om denna restaurang på hotellet och den låg nära, så vi gick dit.
Mysigt ställe, god italiensk mat och trevlig personal. Det blev till slut en trerätters middag och allt vi åt smakade mycket bra! Rekommenderar skaldjurspasta och glass med salt och olivolja!

Tack Sigismund22
Omdömet skrevs 11 november 2015

Skön miljö med en bra meny. Allt som fanns på menyn lät väldigt bra.
Vi åt musslor och det var mycket bra. Stort urval av viner. Det bästa här är, bortsett från maten som är underbar, ändå miljön och servicen, helt underbar. Mycket prisvärt och vi kommer att gå hit många gånger igen.
Väl värt ett besök!

1  Tack ThomasB189839
Omdömet skrevs 24 oktober 2015 från mobil enhet

Fantastisk mat och trevlig personal. Vi beställde in ett skaldjursfat vilket var i sann toppklass. Hit återvänder vi gärna!

Tack T0veJah
Omdömet skrevs 24 oktober 2015

Jättefin service och suveränt god mat. Jag och min sambo delade på en bricka med skaldjur och fisk och åt tills vi rullade ut därifrån. Kyparen tipsade om ett passande vin som var supergott och vi gick därifrån mycket nöjda och glada.

Dessutom var det lugnt och mysigt på restaurangen. Helt klart den bästa restaurangupplevelsen under vårt besök i Prag.

1  Tack Björn E

Resenärer som tittade på Jacob's restaurant - OPEN OPEN OPEN tittade också på

Besökt Jacob's restaurant - OPEN OPEN OPEN? Berätta vad du tyckte!