“Lunch för två i solen”
Omdöme om Hergetova Cihelna

Hergetova Cihelna
Rankad som nr 166 av 6 087 Restauranger i Prag
Kök: Tjeckiskt, Internationellt
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Malá Strana (Little Quarter)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och trevlig personal. Vi åt sallad och lax - båda två var väldigt nöjda med mängd, smak och utförande. Bra läge med utsikt över Karlsbron.

Tack Hultberg89
Gabriela H, Manažer komunikace på Hergetova Cihelna, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Thank you so much for dining with us and for recommending us! We highly appreciate! :)

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var god. Vi fick en väldigt otrevlig och inte så serviceinriktad servitris. Såg dock andra servitörer som verkade väldigt serviceinriktade och trevliga. Så i och med att vi upplevde vår servitör som otrevlig drog det ner omdömet och upplevelsen.

Tack Johanna T
Klara S, Public Relations Manager på Hergetova Cihelna, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2017

Dear guest, thank you for your feedback on our service. We will pass it to the management. Please accept our apologies for the inconvenience.

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Åt trerättersmiddag med dryck. Vandrade in på rekommendation av tripadvisor. Utmärkt mat , grym service och en underbar utsikt! Samt så blandar de bra drinkar med balanserade smaker. Beröm för timingen på dryck. Vi fick bra tid att njuta av apertif och när maten kom serverades vinet i rätt tid. Priserna är mer lika de svenska och är dyrare än det som finns runtomkring. Rekommenderar beef tartare och filet mignon.

Att tänka på så kan bokning eventuellt behövas. Vi var i prag när det är som varmast och då var uteserveringen packad.

Tack Alexander L
Dita E, Public Relations Manager på Hergetova Cihelna, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2017

Dear traveler, thank you for taking the time to write this review and your recommendation. We are glad you were happy with every aspect of your visit. We are going to pass your praise on the chef and the staff. Best wishes.

Omdömet skrevs 17 april 2017

Efter en runda i prag landade vi på Cihelna, på andra sidan Karlsbron, sett från Old Town sidan.
Bestämde oss för att ta en lunch och lite dricka innan vi tog oss vidare.
Blev serverade av en ödmjuk, engagerad och trevlig Robin.
Maten var super och lika så vinet och drinkarna. Varma rekommendationer för ett besök till Lunch eller kväll!!
Stället håller den lite högre klassen men väldigt ödmjukt och humana priser, om än lite över Prag "standard"

Tack Patrik E
Dita E, Public Relations Manager på Hergetova Cihelna, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2017

Dear traveler, thank you for taking the time to write this review. We are glad you were happy with every aspect of your visit. :-) We will pass the praise on Robin, and the chef. Best wishes.

Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

På andra sidan Karlsbron finns en gata som heter Cihelna'. Där finns en restaurang som heter Hergetova Cihelna. Detta ställe kan vi varmt rekommendera. God mat, vi åt lunch där, pulled pork i hamburgerbröd vilket smakade helt gudomligt. Till dessert tog vi chokolate fondant som bara smälte i munnen. Vår servitör hette Simon Kohout. Mycket trevlig person. Frågade hela tiden om allt var okej och gav oss några tips om sevärdheter här i Prag. Från restaurangen såg man bron.

Tack Julianne B
Dita E, Public Relations Manager på Hergetova Cihelna, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017

Dear traveler, thank you for the review. We are glad you were happy with every aspect of your visit. We are going to pass your praise on the chef and Simon. Best wishes.

Resenärer som tittade på Hergetova Cihelna tittade också på

Besökt Hergetova Cihelna? Berätta vad du tyckte!