“Mycket bra Indisk mat!!”
Omdöme om K The Two Brothers

K The Two Brothers
Rankad som nr 26 av 6 161 Restauranger i Prag
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Nové Město (Nya staden)
Omdömet skrevs 31 mars 2018

En riktigt bra Indisk restaurang med god mat, bra service och snabba kockar. Vi fick frågan hur stark maten skulle vara och vi sa att vi vill ha den stark vilket vi också fick men utan att på något sätt överdriva. Allt smakade riktigt bra och det var inte så farligt dyrt.

Datum för besöket: mars 2018
Tack solomusiklindberg

Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Perfekt lagad indisk mat och väldigt fin service.
Blev tillfrågad om hur kryddstarkt vi ville ha maten. Inredningen var mysigt genuin.

Datum för besöket: januari 2018
Tack anetteb875
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Den här Indiska restaurangen i Prag får utan tvivel högsta betyg! För det första för maten förstås! Men även lokalen får högsta betyg, så fint, vackert och mysigt!
När vi smakade på en av rätterna och diskuterade kryddningen fick vi spontant in en liten skål med sås av personalen och han berättade vad det var för kryddor, detta var väldigt uppskattat av oss genuint intresserade!
Vi var ett sällskap på sex personer och slutpriset var prisvärt trots att vi beställde lite extra bröd och såser! Rekommenderar denna restaurang starkt!

Datum för besöket: januari 2018
Tack finlandesa2014
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Riktigt bra käk, fin service och absolut inget att klaga på. Rätter och smaker man sällan hittar hemma. Full pott!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack hnrkp
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Hade inte bokat men fick bord efter en halvtimme. Tog naan-bröd, samosas och en soppa till förrätt, vilket nästan gjorde oss mätta. Upplevde inte att man sen kunde välja styrka på maten mer än mild, medium eller hot. Spelade dock mindre roll eftersom den var fantastisk. Jag åt en lysande chicken korma. Sjuåringen tyckte dock att hans milda curry var väl stark. Mycket bra smaker överlag. Dessutom inte särskilt dyrt. Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack jonasf166

Resenärer som tittade på K The Two Brothers tittade också på

Besökt K The Two Brothers? Berätta vad du tyckte!