“Roliga drinkar”

Be Bop Lobby Bar
Rankad som nr 5 av 6 086 Restauranger i Prag
Kök: Bar
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Nové Město (Nya staden)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Riktigt roliga drinkar. Ett måste om man är i prag och titta in här och beställa nå häftigt.

Lite dyrare men går man hit så tar man nog och beställer 1-2 drinkar och sen går vidare

Tack Joakim K
Michal C, General Manager på Be Bop Lobby Bar, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Dear Joakim K,

thank you so much for visiting our bar and for your great comments! It is a pleasure to read your praising.

We are looking forward to seeing you soon again!

Kind regards,

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

En hotellbar med utsökta drinkar. Roliga namn och minst sagt annorlunda sätt att servera dem på. Helt klart värt ett besök! Bland dem godaste drinkar jag druckit och servicen är i toppklass

Tack Patricija M
Michal C, General Manager på Be Bop Lobby Bar, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Dear Patricija M,

Thank you very much for your very nice review ! We really appreciate your opinion and do hope that we have an opportunity to serve you again one day.

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Bar i anknytning till ett hotell. Lugnt och mysigt. Vi gick dit för att bara äta mat. De hade inte så många rätter, vilket jag kan förstå eftersom det är en bar.

Vi tog lax, och den var god. Avslutade med en latte som kan ha varit den godaste latten jag druckit på väldigt länge.

Tack Bella P
Michal C, General Manager på Be Bop Lobby Bar, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2018

Dear Bella P,

On behalf of all of us here at the bar we thank you for your feedback. We greatly appreciate your kind words and look forward to serving you again one day.

Best wishes,

Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Riktigt coola och goda drinkar. Bästa platsen är i baren där man kan se hur drinkarna växer fram men det fanns även mysiga bord runt om. Vi hade inte bokat men hade tur och fick plats i baren en lördagkväll.

Tack Linda19732013
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Jätte trevlig personal som tar emot dig med ett smile på läpparna förklara jätte bra. Konceptet på drinkarna är jätte coola har alldrig varit på ett sådan ställe innan. Beställ drinken alchamist alla i hela baren kommer ha blicken på dig jätte coolt tycker jag. Dem har lagt jätte myck tid på att kombinera ihop det grymt jobbat av personalen och tack för en härlig upplevelse

Tack Alenkarabasic

Resenärer som tittade på Be Bop Lobby Bar tittade också på

Besökt Be Bop Lobby Bar? Berätta vad du tyckte!