Omdömet skrevs 11 juli 2016

Vi bokade hotellet i god tid och fick mycket bra pris. Stort fint trebäddsrum rum 205 fräscht att det inte var heltäckningsmatta! 2 safetybox och mycket förvaringsmöjligheter. Vi stördes inte av trafiken men det fanns öronproppar på rummet ;) I badrummet hade vi badkar som kan vara lite högt att kliva i och ur, bara en halv duschvägg så det stänkte lite på golvet. Lite hårda sängar (för min smak) men det är ju vanligt på hotell, kudden var dock ingen höjdare för stor och obekväm. Frukostmatsalen fräsch, trevlig personal och ett helt ok utbud med många olika alternativ. Baren höll bra priser på kvällen. Hotellet ligger nära till allt, sevärdheter, shopping, restauranger och klubbar! Boka dock inte taxi via hotellet då det blir mycket dyrare än att boka själv!
Om vi kommer tillbaka till Prag bokar vi nog även detta hotellet!

Bodde här: juli 2016
Tack Carina L
Tomas69, Manažer på Perla Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2016

Dear Carina,
Thank you very much for your kind comments about our Hotel unique location and service provided by our team. It was a great pleasure to have you with us on this very special occasion and we look forward to welcoming you back to Prague and The Perla Hotel again, in the near future.
Hotel Perla Management

Omdömet skrevs 1 maj 2016 från mobil enhet

Bra hotell som ligger mycket centralt. Fint rum och badrum. Värdeskåp på rummet. Rent och snyggt. Bra frukost. Hjälpsam personal. De flesta i reception talar bra engelska. Någon halvtrappa som man måste gå för att komma till hissen. Bor gärna här igen.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Inger O
Tomas69, Manažer på Perla Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2016

Dear Inger,
Thank you for your nice review of our Hotel.
We look forward to welcoming you back to Prague and The Perla Hotel again, in the near future.
Hotel Perla Management

Omdömet skrevs 21 april 2016 från mobil enhet

Helt ok hotell. Läget är det bästa . Helt o rent o prisvärt. Dock inte betyg 4:a. Undvik rum 201 - fönster in mor gården och kulvert.
Små moderna rum med AC, kyl o värdeskåp. Personalen småtrött som många andra i Prag men hjälpsamma. Rekommenderar ändå hotellet för weekends - man är ju inte i Prag för att ligga inne på rummet .

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Annette J
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Hotellet ligger bra till om man vill ha nära till gamla stan och även till den stora shoppinggatan ( gågatan) med massor av affärer.
Rummen var ganska små men helt ok, sängarna var dock lite sämre, tyvärr så drog det ner betyget!

Tips för att välja rum: Spelar nog inte så stor roll..
  • Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack KentMikael22
Omdömet skrevs 17 april 2015 från mobil enhet

Bra centralt läge, nära allt även tunnelbanan och spårvagn. Ganska små rum men behöver inte större för att bara sova. Frukosten på hotellet var som standarden på de flesta hotell jag bott på. Vi kommer gärna tillbaka igen

Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack Lars C
Tomas69, Manažer på Perla Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2015

Hello,
Thank you for your review of our Hotel, our unique location.

Lucie