“Inte prisvärd ”

Rankad som nr 313 av 6 037 Restauranger i Prag
Kök: Europeiskt, Tjeckiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Helt ok mat men inte prisvärd. Personalen verkade helt oengagerade. Det kändes också lite trångt och instängt.

Tack PochitaML

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal som gav bra förslag. God mat och gott tjeckiskt vin. Många goda alternativ att välja på

Tack Margareta O
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Vi testade deras biryani och lunchmeny, båda var otroligt goda med härliga smaker. Den enda nackdelen är servicen (lite oengagerad personal). Men vi besöker mer än gärna restaurangen igen!

Tack Ava T
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Sista kvällen valde vi indisk i närheten av vårt hotell. Restaurangen heter golden ticca//ticca ticca.
Var var så nöjda men maten, servisen o allt✌riktigt indisk smak, lite hetta och fantastiskt gott naan- bröd! Rekommenderar denna restaurang varmt! Bra briser, vi åt 2 rätter med både ris och nanbröd! Jätte gott
Betalade 570c kr ( både mat för två o 2 stora. Så bra pris!!

Tack Pernilla L
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Mysigt litet ställe med riktigt god indisk mat. Trevlig personal och atmosfär, man glömmer nästan att man är i Prag när man sitter där. Tar en liten stund att få maten men den var fantastiskt god, rekommenderar!

Tack KajsaB50

Resenärer som tittade på Golden Tikka tittade också på

Besökt Golden Tikka? Berätta vad du tyckte!