“Trevligt ställe! ”
Omdöme om Estrella restaurant

Estrella restaurant
Rankad som nr 71 av 6 047 Restauranger i Prag
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Nové Město (Nya staden)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi är inga vegetarianer men wow så gott! Vällagat och mycket god mat. Boka bord är nästan ett måste då restaurangen bara har ca 20 platser.

Tack Ronja79

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Testa spenat-spätzlen! Bland det godaste jag och min partner ätit. Detta ställe bör alla, såväl vegetarianer som köttätare, besöka.

Tack Bizzy K
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Är vanligtvis inget fan av vegetariskt, men fan va bra mat den här lilla restaurangen har. Riktigt go soppa till förrät och veggie lasagne som huvudrätt. Possitivt överraskad och inte nåt att klaga på.

Tack AndreasF2105
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Vi åt förrätt huvudrätt och dessert. Tog ett tag innan maten kom,men den var verkligen värd väntan.trevlig personal mysig atmosfär. Finns bara ett fåtal bord så bäst att boka bord till kvällen. Prisvärt.

Tack Ewa K
Omdömet skrevs 2 maj 2017

Vi åt här tre kvällar, två gånger avhämtning, sista kvällen hade vi bokat bord. Maten är vällagad och full av smaker. Personalen är trevlig och pratar god engelska. Bokning av bord är ett måste, då restaurangen är liten och välbesökt.

Tack Bo J

Resenärer som tittade på Estrella restaurant tittade också på

Besökt Estrella restaurant? Berätta vad du tyckte!