“Utmärkt restaurang”

La Piccola Perla
Rankad som nr 150 av 6 211 Restauranger i Prag
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat. Bra service och trevlig personal. Vi var fem i sällskapet alla var mycket nöjda. Kan vara bra att boka bord, mycket folk.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Explore181631
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 120)

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Bästa matupplevelsen på resan. Underbar mat men bästa behållningen var personalen som var personliga och fick en att associera till maffiafamiljen på ett charmigt sätt. Vi åt ostbricka till förrätt och lasagnen och pasta med skaldjur, underbart gott

Datum för besöket: juni 2017
Tack ingmariel2017
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Helt underbar restaurang med supergod mat och trevlig personal för en gång skull. OBS! Vill man slippa rökning av grannbordet så be om att få sitta i källaren för där är rökfritt.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Simon N
Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Bästa pizzan jag någonsin har ätit. Litet och mysigt ställe. Rekommenderas starkt. 10/10. Super!!!!!!!!!!!

Datum för besöket: april 2017
Tack Malin V
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

En pärla i Prag. Vi var där under en lördagskväll och man bör boka bord för att få plats. Stället är
Väldigt populärt. Det enda stället i Prag som vi var på där servitörerna inte försökte för mycket. Maten var grym. Vi provade både pizza, pasta och förrätter. Allt smakade grymt bra. Ett måste när man är i Prag.

Datum för besöket: april 2017
Tack Mattias S

Resenärer som tittade på La Piccola Perla tittade också på

Besökt La Piccola Perla? Berätta vad du tyckte!