Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 108 US$/natt.

Alton(Prag)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Amigo City Centre Hotel(Prag)(Mycket prisvärt!)
Anna Hotel(Prag)(Mycket prisvärt!)
GOLF Hotel(Prag)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Occidental Praha Five(Prag)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 27 oktober 2017 från mobil enhet

Efter mycket noggrant letande och många omdömesläsningar fastnade jag för detta hotell. Några utav de faciliteter som är prio för mig och sambon är en god frukostbuffé, någorlunda centralt och flygplatstransfer och det finns på Hotel Atlantic. Jättegod frukost med hemlagad känsla på pannkakorna, bacon, stekt ägg, goda pålägg m m. Den såg jag verkligen fram emot varje dag. Mysig matsal.
Flygplatstransfern fungerade alldeles utmärkt, chauffören kom med en skylt med mitt namn på både tur och retur resan.
Perfekt centralt läge med ca 10 min gångavstånd till karlsbron och vaclavplatsen. Lidl affär ca 200 m till vänster från hotellet.
Vi fick ett rum på första våning med fönster ut mot gatan. Spårvagnarna gick ofta, likaså ganska mycket trafik så inte så lugnt o skönt men man e ju inte där för att vara på hotellet. Mycket frisk luft, promenader och öronproppar gjorde susen.
Hotellrummet är ca 20 kvm stort med ca 5 m takhöjd. Stort härligt fönster.
Sköna sängar, något hård för min smak men det var helt ok 3 nätter. Dusch med fast munstycke, något dåligt tryck.
Endast tjeckiska tv kanaler på en 32 tums platt tv.
Lugnt i korridoren på natten.
Trevlig, tillmötesgående personal. Snabb utcheckning.
Många turistbroschyrer i lobbyn. Något knackig engelska så vi utforskade mest på egen hand.
Vi åker definitivt tillbaka till detta underbara hotell, det är redan bestämt!

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Ginny N
Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Bra läge, en kort promenad från stora torget i gamla stan. Rummen var rymliga och sängarna sköna. Spartansk inredning och blev fort "instängt" då det inte fanns AC. Frukosten var helt ok, men lämnade mer att önska. Sista dagen valde vi att äta frukost på stan istället.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack DanielaJoakim
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Den största fördelen är läget då det är nära till det mesta. Man går till torget i gamla stan på 5 min. Rummen var sisådär. Hade önskat ett litet kylskåp på rummet. Servicen på hotellet var utmärkt och sängarna på rummet var sköna

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack TripAdvisor-medlem
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Suveränt läge och bra standard. Frukostbuffen var väl ingen sensation men helt ok. Skönt med ac på rummet(rum 503)
Vad jag förstått finns inte aircondition på alla våningar. Badrummet mycket fräscht. Ligger i ett mysigt område med mycket barer och restauranger.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotel närma till allt.Stora rum trevlig personal. Bra frukost.Billiga restauranger i närheten. Många spårvagnar går utanför . Lidl ligger närmast. Närma till marknaden där finns allt.4 stationer med spårvagn.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack karfal