Agoda.com
CheapTickets94 US$
Hurb108 US$
Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Läget är fantastiskt bra, ett stenkast från Karlsbron och nära till allt. Hotellet är litet och välskött, med mycket personlig service, som känns genuin. Vårt fina rum var beläget i trädgården och därifrån kom man snabbt ut på kajen och för att smidigt kunna ta sig till många sevärdheter i närheten.
Frukosten var helt ok. Allt finns, men inget är speciellt eller lyxigt. Sängarna är rätt hårda, så har man problem med det, välj ett annat hotell. Vi skulle nog ändå bo här igen, pga läget och servicen. Ett extra plus till den supertrevliga receptionisten!

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack 903ulrikaa
Alexandra L, Ředitel prodeje på Archibald At The Charles Bridge, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2017

Dear Ulrika,

thank you for your time to share your review. We are delighted that you were satisfied with your stay in our hotel. We really appreciate all feedbacks to make our hotel even better. I hope we will have a chance to welcome you again soon.

With kind regards

Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Charmigt hotel vid ett mindre torg. Fina rymliga rum, bra frukost och trevlig personal. Ligger 100m från Karlsbron, läget är kanon då man kommer precis avsides de värsta turiststråken. Medans man har gångavstånd till centrala Prag. Kan definitivt tänka mig att bo här igen, klart prisvärt!

Datum för vistelsen: maj 2017
2  Tack L3000CJdaniels
Alexandra L, Ředitel prodeje på Archibald At The Charles Bridge, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

Dear Daniel,

thank you so much for your review. I am delighted to hear you stay in Archibald was a pleasant experience. We appreciate your time to share your thoughts and we are looking forward to welcome you again.

With best regards

Sales and Revenue Manager

Omdömet skrevs 22 april 2017

Från incheckning till avresan blev vi mycket vänligt bemötta av serviceminded personal. Tack Lucia och Jan med flera! Via dagar i Prag bjöd på många sevärdheter och roliga upplevelser och hotellet med omgivningar var verkligen bästa tänkbara utgångspunkt för allt vi vile göra. Läget vid Karlsbron är perfekt och både Lillsidan och området kring borgen är fantastiska! Rummet hade allt vi kunde önska, men kanske sängarna var i hårdaste laget. Vi kommer självklart tillbaka till detta hotel som var charmigt och fräscht och bjöd på både frukostbuffé av bästa snitt och där personalen gjorde allt för att vårt besök skulle bli minnesrikt.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack EvaBiFa
Alexandra L, Ředitel prodeje på Archibald At The Charles Bridge, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

Dear Eva,

thank you for your review. I am glad that you were satisfied with our hotel. I am more than happy to pass your message to Jan and Lucia - they will be very pleased. I hope we will have chance to welcome you in Archibald again soon!

Best regards

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Centralt läge precis vid Carlsbron. Nära till Pragborgen och gamla stan. Mycket trevlig t bemötande av engelsktalande personal. Mysigt hotell med gammaldags charm. Rent och fräscht på rummet, sköna sängar. Bra frukostbuffé. Bra service med snabb in/ utcheckning. Smidig bokning av flygplatstransfer.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 527elisabet
Alexandra L, Ředitel prodeje på Archibald At The Charles Bridge, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017

Dear Matilda,

With kind regards

Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Detta hotell ligger helt perfekt i Prag och har fantastisk personal. Mysig restaurantlokal med källarvalv. Ordentlig frukostbuffe. Det enda minuset var sängarna. Dom var lite väl hårda för vår smak. Annars är allt på topp. Rekomenderar verkligen detta Hotell.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack rogere115
Petra S, Rooms division manager på Archibald At The Charles Bridge, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2016

Dear Roger E,
Thank you very much for you kind comment regarding your stay with us. I am glad to read that you were satisfied with our service and I do believe that you had a nice time in Prague. We wish you a Merry Christmas!

With regards,
Petra Sudliková