“Lång weekend”

Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Påskmarknad när vi var där. Väldigt trevligt men mycket folk. God mat och levande djur som barnen kunde klappa.

Tack Jenni E

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Ett besök på torget i gamla stan är ett måste. Du får trängas med en massa turister men det är det värt. Tyvärr renoverade man den berömda klockstapeln med urtavlan som finns på varenda souvenir när vi var här. Hela gamla stan är charmig och väl värd ett besök!

Tack golfisnice
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Vackra fasader är väl allt torget erbjuder. Mycket dyra barer och restauranger ligger runt torget. Gå 10 minuter bort halva priset

Tack svennis1957
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Fin plats för den som är intresserad av arkitektur. Fina byggnader i jugendstil, väl värt ett besök! Spektakulärt!

Tack ninasepp
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Turistiskt men självklart värt ett besök. Restaurangerna runt torget bra men dyra pga turisterna. Ett måste är att se det astronomiska uret som tyvärr genomgår en renovering för tillfället.

Tack hansericr

Besökt Old Town Square? Berätta vad du tyckte!