Spara
Boka i förväg

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Staroměstské náměstí på
från 25,40 US$
från 18,40 US$
från 19,60 US$
från 41,00 US$
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Mycket folk fast det var en kall och blåsig lördag i februari.
Många stånd som säljer mat och mycket fina byggnader att titta på. Uteserveringarna fungerade bra då dom har gasol och infravärme så lite vårkänsla trots allt

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Janne L
Omdömet skrevs 16 februari 2018

Fint torg, med många intressanta byggnader runt, samt att det på och runt torget finns mängder med aktiviteter, restauranger och barer. Väldigt mkt turister.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Gorkyman
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Om man besöker Prag måste man gå runt i gamla staden och själva torget är otroligt fint med sina olika marknadsplatser och fina byggnader.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Nils M
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Stor gammal stadsdel att promenera inomhus inte för allt för stora avstånd
Billigt äta ute och hitta gärna smågatorna från dom stora

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack jstenfeldt
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Vi var på gamla stan under nyårs firandet. Det var otroligt härligt. Dock så var det lite läskigt då privat personer smällde fyrverkerier på marknivå och dessa kunde då flyga åt vilket håll som helst.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Helin B