Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Perfekt läge mitt på Vacklav torget. Nära till Karlsbron, Gamla Stan, ja det mesta som man behöver besöka i Prag. Bra rum, godkänd frukost, trevlig personal. Det enda negativa var att baren stängde kl. 23:00.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Anders S
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Dear valued guest,

thank you for your nice review and also we are please that you have chosen our hotel.
We are very happy that you were satisfied and I hope it was not a big problém, that the bar closed at 23:00. We hope to welcome you soon again,
ADRIA HOTEL PRAGUE

Omdömet skrevs 26 maj 2017

Bedrövligt personal som inte var ett dugg serviceinriktade. Vi kommer aldrig mer att bo här!!! De felade på precis allt vilket är märkligt när de jobbar i ett serviceyrke.
Det som var bra var läget i stan samt en bra frukost första dagen, men där stannar det positiva. Hur hotellet kan ha så högt totalbetyg här är för oss helt obegripligt.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack heelha512
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Dear valued guest,
thank you for your feedback, I am sincerelly sorry that you have any bad experience with us. I would be happy, if you could send me an email (sales2@adria.cz), with your description of all troubles during your stay. It would disscuss it with the management and it would also help us to work on improvements.
We hope, that your bad experience was an exception and our future guests will be satisfied with our service.

With kind regards,
Jan, Adria Hotel Prague

Omdömet skrevs 15 mars 2017

Bodde på Adria under en weekend sommaren 2016. Hotellets läge är helt perfekt, nära till allt men ändå inte mitt i smeten. Mycket rörelse utanför men inget ljud som störde oss inne på hotellet. Rena och fräscha rum samt väldigt trevlig och hjälpsam personal. Väldigt prisvärt hotell som jag gärna skulle bo på igen.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Michaela B
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2017

Kära gäst,

tack för din fantastiska översyn. Vi hoppas att välkomna dig snart igen.

Adria Hotel PRAGUE

Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Trevligt Hotel mitt i stan, ganska små rum och trist frukost men trevlig personal och rent och fräscht. Läget är perfekt, och hotellet har egen restaurang och bar. Välj gärna ett rum med utsikt mot torget utanför, full fart dygnet runt.

Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Marita S
AdriaHtl, Manager på Adria Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2016

Bäste gäst,

Tack för din recension. Också tack för din vistelse hos oss.
Med goda hälsningar,

Adria Hotel Prague

Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket centralt o ganska flotta rum.
Bra säng och kudde, något som brukar bara dåligt.

Badrockar, minibar, platt-tv och bra utrymme på rummet.

MINUS är frukosten. Den är riktigt dåligt. Bättre att lägga pengarna på restauranger på stan som serverar frukost.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Katja B