“Folkliv mitt i historien”

Karlsbron (Karlův most)
Boka i förväg
Mer information
41,93 US$*
och över
Prags halvdagstur med bland annat Vltava River ...
Rankad som nr 3 av 1 015 saker att göra i Prag
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme

Ett absolut måste i Prag. Levande musik, konst och folkvimmel. Gå över bron, ät en bit eller ta en glass och vila fötterna innan du går tillbaka till stan.

Tack Tony S

Självklart att vandra över Karlsbron när man besöker Prag. Mycket folk och tyvärr även en del ficktjuvar. Trevligt med musikuppträdanden av varierande sort.

Tack Anna A

Ett riktigt landmärke som man definitivt måste besöka om man är i Prag. Ett myllrande folkliv förstärker upplevelsen.

Tack BjornHJonkoping

En vacker gammal bro med många sevärdheter och vackra stadsvyer. Bron är ett måste när du är i Prag.

Tack Anders L
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Aldrig varit med om så mycket folk på en turistattraktion. Ja förutom slottet i Prag då iofs.
Fin utsikt från bron upp mot slottet men så sjukt trångt. Finare och lugnare att gå på bron vid Nationalteatern och kolla mot Karlsbron ist.

Tack Anna K

Besökt Karlsbron (Karlův most)? Berätta vad du tyckte!