“Extremt bra service”

Boka i förväg
Mer information
9,86 US$*
och över
Prags flygplats delad ankomstöverföring och ...
Rankad som nr 1 av 127 Transport i Prag
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vårt flyg var nästan tre timmar försenat och medan vi satt och väntade på bagaget ringde de upp från taxibolaget och frågade hur det gick och berättade att de stod och väntade på oss. Glädjen över sådan service var för tillfället överväldigande.

Tack Hultberg89

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Lätt att boka på nätet, blev upphämtad både på flygplatsen och på hotellet vid hemresan på rätt tid, ingen onödig väntan. Trevliga chaufförer och i mitt tycke prisvärt( ca 230:-/resa) mycket bättre än att bli lurad av ohederliga taxichaufförer.

1  Tack 3 572 001
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Ett perfekt sätt att ta sig till och från flygplatsen. Kostar mer än andra färdsätt men man blir hämtad och lämnad på rätt sätt och alltid ett trevligt bemötande.
Smidig hemsida för att boka.

Tack Hultgren
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Trevliga och proffsiga chaufförer. In till Prag berättade han vad vi åkte förbi. I god tid vid hemresa.

Tack anidec64
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Billigt, professionella förare och håller tiden! Super, kommer anlita igen nästa gång jag är i Prag. Betalade för en delad transport (minibuss) men kom en sedan och hämtade bara mig för samma pris som en delad.

Tack RichardJ2803

Resenärer som tittade på Prague Airport Transfers tittade också på

Besökt Prague Airport Transfers? Berätta vad du tyckte!