“Massor av öl”

Rankad som nr 132 av 5 976 Restauranger i Prag
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Hit ska man gå om man vill prova olika öl. Mängder av öl och bra priser. Kändes som ett lyft efter att ha varit på andra ställen som bara serverar 1-3 sorters öl.

Tack Annika B

Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Trevlig lite avsides pub med ca 250ölsorter. Helt ok pubmat, jag tog en hamburgare som var helt ok.
Är man intresserad av öl ska man gå hit
Anpassade glas efter ölsort det uppskattar jag.

Tack Henrik M
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Här blir det full pott. Liten trevligt restaurang med stort öl utbud o god mat. Åt en oxfile som va riktigt god bra smak o rikligt med svamp sås. Rekommenderas en 5 stars.

Tack Anders J
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig tjeckisk pub med 240 öl på flaska och 6 på tap, här finns nåt för alla! Maten är helt okej. Mysigt källarvalv med mycket ljus. Trevlig personal och bra priser. Här kan man sitta i timmar.

Tack Isabelle O
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Har aldrig sett så många ölsorter på ett och samma ställe. Mysig källarlokal och stället verkar vara populärt bland lokalbefolkningen. Trevlig och kunnig servitör. Dock ligger den lite utanför centrum men absolut värd ett besök.

Tack tojessie

Resenärer som tittade på Pivovarsky klub tittade också på

Besökt Pivovarsky klub? Berätta vad du tyckte!