“Helt okej mat i en väldigt mysig miljö!”

Ristorante Vabene Pizzeria
Rankad som nr 2 218 av 6 189 Restauranger i Prag
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi gick spontant in på denna restaurang för lunch. Jättemysig miljö med bord i ett tält och infravärme (det regnade ute och var 9 grader). Maten var okej och god, beställde en gulasch i bröd! Lite för lite kött men annars välsmakande. Några i sällskapet tog pizza, goda men alldeles för små för stora hungriga män. Personalen var ok inte mer service än så. Priserna helt ok!

Datum för besöket: mars 2018
Tack emmalona

Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Ok mat som inte riktigt levde upp till priserna. Ingen finess varken på servitörer, upplägg el välkomnade.

Datum för besöket: november 2017
Tack Jennie H
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Ģod pizza fick vi här, men inte ett enda leende eller välkommen från personalen. Väldigt varmt på uteserveringen!!! Mysig liten gränd bara ett stenkast från larmet på torget i gamla stan.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Pernilla G
Omdömet skrevs 26 juni 2017

Mycket god mat. Risotton var fantastisk. Bra service om än inte kanske de gladaste men absolut inget att klaga på.

Datum för besöket: juni 2017
Tack KjerstinAdelMalmborg
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Frukost restaurang till hotell Metamorfosi vid sidan om. Fantastisk miljö i källaren ett par våningar ned. Mysigt, trevligt, romantiskt.
En väldigt bra frukost med stor variation och med bra kvalitet på allt.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Anders333

Resenärer som tittade på Ristorante Vabene Pizzeria tittade också på

Besökt Ristorante Vabene Pizzeria? Berätta vad du tyckte!