“Kanon!”

Ristorante Pizzeria LaScala
Rankad som nr 1 499 av 5 934 Restauranger i Prag
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket goda pizzor men dock inte så trevlig personal.
Men pizzornas smakupplevelse vägde upp de hela till en kanon upplevelse.

Satt på uteserveringen och åt som var inglasad med infravärme så va riktigt trevligt en halvkall vårdag

Tack Joakim K

Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Härligt mysigt ställe med väldigt god mat för ett bra pris. Beställde pizza där och fick en jättegod calzone. Rekommenderas.

Tack Stråets H
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger ett stenkast från gamla torget men ändå lite bort från allt folk vilket gör att man får lite mer lugn och ro! Trevlig personal och jättegoda pizzor. Uteserveringen har värme så det var skönt att sitta ute även sent på hösten!

Tack Karolina A
Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Resturangen vi bestämt oss för att gå till var fullbokad. Vi hamnade här av en slump, personlen var mycket hjälpsam med att fixa oss ett bord med sex platser. Vi beställde alla in olika mat dessvärre blev ingen av oss nöjd med maten, den var ganska smaklös. Inget ställe jag väljer igen, den får dock tre stjärnor för trevlig personal

Tack 262Marar764
Omdömet skrevs 27 september 2015 från mobil enhet

Kom hit sent på kvällen men fick ett bord på uteserveringen. Lång väntan på menyn där vi tillslut blev tvungna att be om den. Åt pizza som var riktigt god. Servitören var väldigt stressad så vi fick ingen lust att beställa dessert. God pizza till rimligt pris. Finns både bättre och sämre restauranger i området.

Tack Zorromannen

Resenärer som tittade på Ristorante Pizzeria LaScala tittade också på

Besökt Ristorante Pizzeria LaScala? Berätta vad du tyckte!