“Prisvärt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Mosaic House
Rankad som nummer 73 av 646 hotell i Prag
Omdömet skrevs mars 26 2016 från mobil enhet

Ett superställe. Trevlig personal, prisvärda rum och väldigt bra läge. Sängarna var sköna, allt var rent och fräsht och servicen var toppen. Maten i resturangen var bra och resturang/barpersonalen var super. Har inget ont att säga om det alls. Kommer absolut bo här när jag kommer tillbaka till Prag.

Bodde här: Mars 2016
1  Tack Klara S

Omdömet skrevs december 5 2014

Billigt fräscht och modernt. Vi var fyra kompisar och fick ett eget bekvämt rum med två våningssängar och badrum. De har en egen typ nattklubb på nedervåningen så det är rätt hög ljudnivå och mycket fest, men så har de också gratis earplugs.. Inget kök, det var en nackdel för vår del. Gratis wifi, ca 25 min promenad från järnvägsstaionen.

Tips för att välja rum: Ju högre våning desto lägre ljudnivå, om inte dina rumsgrannar har fest :)
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2014, reste med vänner
Tack Sara F
Omdömet skrevs mars 9 2014 från mobil enhet

Det är inget förstklassigt hotell men utifrån det låga priset överträffar det förväntningarna. Man spenderar vanligtvis inte så stor del av tiden på rummet. Fräscha och moderna rum med allt du behöver. Trevlig personal. Promenadavstånd till centrum. Lite hårda sängar.

Bodde här: Mars 2014
1  Tack Emelie T
Omdömet skrevs juli 10 2013

Bodde en vecka här förra sommaren. Vi var tre killar som bodde i ett 6-bäddsrum. Eget badrum och städning/bäddning nästan varje dag. Mycket fräscht. Det är mest runtresande som hamnar på det här vandrarhemmet, men vill man bo billigt i Prag en längre tid så fungerar det utmärkt. Bra med varsitt litet säkerhetsskåp vid varje säng.

• Bodde här: Augusti 2012, reste med vänner
Tack August M
Omdömet skrevs maj 4 2012

Mycket trevlig och tillmötesgående personal.Man kände sig verkligen omhändertagen.Hotellet i sig var rent,snyggt. Vi bodde på 5.e vån. och vi kunde sova otroligt bra.Det var mycket ung publik från hela välden.På vissa kvällar var det liveband, fotboll på storbild etz. Wifi rum,liten bakgård med vattenfall och bord och stolar. Miljötänket var långt framskridet. På lobby toaletten var det språklektion i högtalaren(kul grej) Hotellet låg 10 min promenad från Václav platsen.

• Bodde här: Maj 2012, reste som ett par
Tack Gunilla H
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Praghotell
Nové Město (Nya staden)
Questenberk
Nr 12 av 646 i Prag
1 089 omdömen
Visa priser

Besökt Mosaic House? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Mosaic House

Adress: Odboru 4, Prag 120 00, Tjeckien
Region: Tjeckien > Böhmen > Prag > Nové Město (Nya staden) , Praha 2
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Sviter Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 32 av Affärshotell i Prag
Nr 65 av Lyxhotell i Prag
Nr 75 av Romantiska hotell i Prag
Prisklass: 345 kr - 1 388 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Mosaic House 4*
Antal rum: 90
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, HostelWorld, Expedia, 5viajes2012 S.L. och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Mosaic House. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Mosaic House Hotel Prague

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?