Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 96 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Astoria Hotel(Prag)
GOLF Hotel(Prag)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Occidental Praha Five(Prag)(Mycket prisvärt!)
Barcelo.com
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Anna Hotel(Prag)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Amigo City Centre Hotel(Prag)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Fint hotell med bra centralt läge i närheten av stora gallerian Palladium och promenadavstånd till Prags många sevärdheter. Tillmötesgående hotellpersonal och även god stämning i hotellets allmänna utrymmen. Utmärkt frukostbuffé som passar alla smaker. Rent och ordnat rum med bra faciliteter, duglig inredning.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack S S
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Hotel Grand Majestic Plaza Prague, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Dear SS,

thank you very much for your comment. We are glad you enjyoed your holiday in Prague and we hope to welcome you soon again.

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med fantastiskt hjälpsam och trevlig personal. Läget var väldigt centralt och man hade gångavstånd till det mesta. Frukostbuffén hade allt man kunde önska och dessutom en dam som lagade omelett, stekta ägg och belgiska våfflor. Vi hade en som fyllde 50 år med oss och frukostpersonalen hjälpte till med champagne och banderoller.
Kan varmt rekommendera detta hotell.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Isabella C
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Hotel Grand Majestic Plaza Prague, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Dear Isabella,

thank oyu very much for your lovely comment. We are glad you enjyoed your holiday in prague and we hope to welcome you soon again.

Omdömet skrevs 31 januari 2018

Fint hotell som ligger nära Palladium.
Fint och fräscht rum, städpersonalen var jättetrevliga.
Frukosten var helt okej, bra utmed av frukostmat. Rekommenderas att gå ner tidigt på morgon om man inte vill ha för mycket stimuli.

Enda minuset är att en från personalen som jobbade i receptionen hade ett dåligt bemötande som jag tycker inte passar i serviceyrket. De övriga i receptionen var väldigt trevliga och hjälpsamma!

Tycker att hotellet är prisvärt och ett hotell som rekommenderas om man vill ha nära till allt!

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Lina E
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Hotel Grand Majestic Plaza Prague, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Dear Lina,

thank you for your time and writing your review. We are glad to hear you enjyoed your holiday and that you found the location to be convinient for you. We are looking forward to see you soon again.

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Rent & snyggt, bra frukost & jättetrevlig personal. Ligger mitt i stan, ca fem minuters gångmarsch till gamla stadens torg & det astronomiska uret. Pianospel vid frukosten på helgen ramade in allt vackert i restaurantens atrium.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack HEBX2
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Hotel Grand Majestic Plaza Prague, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Dear HEBX2,

thank you for your time and writing your feedback. We are really happy to hear you enjyoed your holiday and we cant wait to welcome you back.

Kind Regars,

Omdömet skrevs 13 december 2017

Ett bra centralt hotell, med hyfsade priser i baren för att vara på ett hotell. Frukosten tillhör nog bland de bästa vi ätit i ett forna Öststatsland. Dock kan volymen vara hög i matsalen, kompenseras av en pianospelande kvinna :). Maten på restaurangen var toppen. Kan varmt rekommenderas.

• Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Patrik N
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Hotel Grand Majestic Plaza Prague, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Dear Patrik,

thank you very much for your lovely comment. We are really happy you enjyoed you break and we are looking forward to your next stay.