“Lite dyrt, men bra!”
Omdöme om Indian Jewel

Indian Jewel
Rankad som nr 275 av 5 988 Restauranger i Prag
Kök: Indiskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Maten var god och servicen var bra men priserna var lite höga. Stället ligger i källaren på en innergård så man måste veta vart man skall när man går hit. Det är inte bara att slinka in för att man går förbi.

Tack solomusiklindberg

Omdömet skrevs 12 december 2017 från mobil enhet

Underbara smaker, trevlig personal. Oavsett vilka rätter man tar blir man inte besviken,vi har prövat några stycken. Denna restaurang vill jag varmt rekommendera om man vill ha god indisk mat när man är i Prag.

Tack Kerstin D
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Excellent food! Very nice people.

Jättegott, trevlig personal och mysig atmosfär. Vill ni ha riktigt god indisk mat; ÄT HÄR !

Tack Daniel S
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var god, servicen var bra, restaurangen är fint inrett men tycker tyvärr att priserna är i överkant. Det finns betydligt billigare indiska restauranger i närområden.

Tack Ava T
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Vi var ett gäng veganer och glutenintoleranta vegetarianer som hade många olika rätter att välja på. Väldigt god indisk mat och en mysig lokal. Rekommenderas starkt!

Tack Louise U

Resenärer som tittade på Indian Jewel tittade också på

Besökt Indian Jewel? Berätta vad du tyckte!