“Lite dyrt, men bra!”
Omdöme om Indian Jewel

Indian Jewel
Rankad som nr 230 av 6 189 Restauranger i Prag
Kök: Indiskt
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Maten var god och servicen var bra men priserna var lite höga. Stället ligger i källaren på en innergård så man måste veta vart man skall när man går hit. Det är inte bara att slinka in för att man går förbi.

Datum för besöket: mars 2018
Tack solomusiklindberg

Omdömet skrevs 12 december 2017 från mobil enhet

Underbara smaker, trevlig personal. Oavsett vilka rätter man tar blir man inte besviken,vi har prövat några stycken. Denna restaurang vill jag varmt rekommendera om man vill ha god indisk mat när man är i Prag.

Datum för besöket: december 2017
Tack 293kerstind
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Excellent food! Very nice people.

Jättegott, trevlig personal och mysig atmosfär. Vill ni ha riktigt god indisk mat; ÄT HÄR !

Datum för besöket: oktober 2017
Tack tinkstr
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var god, servicen var bra, restaurangen är fint inrett men tycker tyvärr att priserna är i överkant. Det finns betydligt billigare indiska restauranger i närområden.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Ava T
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Vi var ett gäng veganer och glutenintoleranta vegetarianer som hade många olika rätter att välja på. Väldigt god indisk mat och en mysig lokal. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: september 2017
Tack louiseu122

Resenärer som tittade på Indian Jewel tittade också på

Besökt Indian Jewel? Berätta vad du tyckte!