Kostnadsfri avbokning till den 21-08-06
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-07
Agoda.com
Official Hotel69 US$
Lol.travel81 US$
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Stora, fina rum med modern inredning. Hotellet är välstädat, tyst och lugnt och helt rökfritt. Utanför hotellet ligger hållplats Florenc, där man kan åka med både spårvagn, buss och tunnelbana. Det är även gångavstånd till Gamla stadens torg och Prags centrala delar om man vill det.

Vi är mycket nöjda och kommer garanterat att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack andreasborgmalm
JurysInnPrague, Manager på Botanique Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Kära andreasborgmalm!

Tack för att du recenserade vår egendom och för din åsikt om ditt senaste besök här hos oss.

Jag var glad att läsa att du haft vår moderna och rena egendom. Tack för att du nämna vår centrala plats.

Tack för din 5 * betyg.

Det kommer gärna att hjälpa dig inom din framtida förfrågan. Tveka inte att kontakta mig direkt @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com.

Med varma hälsningar.

Omdömet skrevs 3 maj 2017

Fina, fullt moderna rum. Bra ljudisolation och man störs inte av trafik eller grannar. En stor bufféfrukost med det mesta man kan önska sig. Trevlig och serviceinriktad personal. Bra läge med bara en hållplats i metron till/från centralstationen för tåg.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack PeterS13190
JurysInnPrague, Manager på Botanique Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Kära Peter S,

Först och främst vill jag tacka för att du har tagit dig tid att skriva och dela den här återkopplingen med hänsyn till din senaste erfarenhet här hos oss.

Jag var glad att läsa att du njöt av vårt centrala läge med enkel tillgång till Prags kollektivtrafik. Tack för att du nämna olika frukost och vänlighet hos vår personal.

Tack för din 5 * betyg.

Tveka inte att kontakta mig direkt under din framtida bokning @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com. Jag kommer att göra mitt bästa för att hjälpa dig med eventuella framtida förfrågningar.

Med mina varmt hälsningar.

Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

Vi bodde på Jurys Inn under fyra nätter i Prag. Vi åkte flygbuss från flygplatsen och gick av vid Prags Centralstation, därifrån var det bara två hållplatser att gå, det tog knappt 15 minuter. Hotellets personal var verkligen trevliga och serviceminded. Fräscha rum och bra städning. Ligger en kort promenad från de flesta sevärdheter och har gott om bra restauranger i sin närhet. För den som inte vill gå mer än nödvändigt ligger spårvagn, buss och tunnelbana precis utanför och biljetter går att köpa i lobbyn. Det enda som var minus i betyget var att sängarna var ganska hårda och att frukostbuffén kunde varit lite mer varierad. Det var absolut en bra buffé men samma sak tre dagar på rad blev rätt tråkigt. Vi är ändå mycket nöjda med vår vistelse i Prag, mycket tack vare Jurys Inn!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack charlottal122
JurysInnPrague, Manager på Botanique Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

Kära Charlotta L,

Tack för att du har tagit dig tid att låta oss veta om din senaste erfarenhet här hos oss.

Jag var glad att lära dig att du njöt av vårt centrala läge och våra rymliga faciliteter. Tack för att du nämna våra rena och bekväma rum.

Tveka inte att kontakta mig direkt under din framtida bokning @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com. Jag kommer att göra mitt bästa för att hjälpa dig i alla frågor.

Vänliga Hälsningar.

Omdömet skrevs 16 mars 2017

Vi är väldigt nöjda med vår vistelse på Jurys Inn.
Bra läge, en bit att gå till centrum, men spårvagn och tunnelbana finns precis utanför entrén. Rent och fräscht, sköna sängar, god mat ,bra service och mycket trevligt bemötande, hit återkommer vi gärna!

Datum för vistelsen: mars 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Jurys Inn
Tack larslennartj
JurysInnPrague, Manager på Botanique Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2017

Käre larslennartj,

Tack för din feedback i fråga om att din senaste upplevelse här med oss.

Jag var glad att lära dig haft vårt centrala läge. Tack för att du nämna kvaliteten på våra livsmedel och nivån på våra tjänster.

Tack för din 5 * betyg.

Tveka inte att kontakta mig direkt i din framtida bokning @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com. Jag kommer att göra mitt bästa för att hjälpa dig med eventuella framtida begäran.

Vänliga hälsningar.

Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Gick in till prags centrum många gånger utan problem, bra läge på hotellet och snyggt och rent. Hotellfrukosten var bra med mycket att välja på, även wifi fungerade toppen! Både tunnelbanestation och spårvagnsstation precis utanför hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack anderssonmalin
JurysInnPrague, Manager på Botanique Hotel Prague, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2016

Käre anderssonmalin,

Jag skulle vilja tacka för din vistelse hos oss och för din feedback i fråga om att din senaste upplevelse här med oss.

Jag var glad att se er tyckte vårt centrala läge och vår frukostbuffé.

Jag skulle vilja erbjuda dig min personlig assistans i din framtida bokning. Tveka inte att kontakta mig direkt @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com med eventuella framtida begäran.

Med vänlig hälsning.

Verksamhetschef