“Mysigt ställe”
Omdöme om Gin & Tonic Club

Gin & Tonic Club
Rankad som nr 35 av 6 084 Restauranger i Prag
Område: Nové Město (Nya staden)
Område: Nové Město (Nya staden)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Gick hit och tog en mysig drink för hade läst om det, här på trip. Blev ändå förvånad av att de fanns så många sorter att välja på. Jag tog bacon gt’n som var helt klart över förväntan. Hade 2 st damer med som inte tycker om gt som provade nr. 21 och dom tyckte den va hur bra som helst.

Tack Joakim K

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Stort utbud av GT. Tasting meny består sv 5 olika smaker av GT och dessa rekommenderas starkt! Vi testa tasting meny 1 & 3, båda var väldigt bra. Bacon GT var en smak sensation.
Personalen är otroligt trevliga.

Tack John N
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Vi hittade stället av en slump då vår lägenhet låg i samma byggnad. Till vår glädje var drinkarna väldigt goda och personalen berättade gärna om de olika gin-sorterna. Vi provade deras avsmakningmeny som erbjud 5 drinkar för mellan 500-750 czk

Tack Felix W
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Vi fick sitta vid baren och beställde in dessa två godingar. Uteservern var stängd men källaren var mysig.

Tack Eddie E
Omdömet skrevs 2 juli 2017

Liten men stilren lokal som kan vara något svår att hitta men väl där blir ingen Gin-älskare besviken. Mycket kunnig personal som snabbt svängde ihop sex eleganta gin&tonics. Mycket snabb servis, dessutom mycket trevlig och bra på engelska. Extra stort plus att drinkarna som serveras faktiskt ser ut som på bilderna de har. Något mörk lokal dock. Kommer besöka denna inrättning varje gång jag kommer till Prag i framtiden. Rekommenderas!

Tack Marketeg

Resenärer som tittade på Gin & Tonic Club tittade också på

Besökt Gin & Tonic Club? Berätta vad du tyckte!