“Wifi och närhet till kollektivtrafik!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mycket bra - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Jan K
2 omdömen
“Wifi och närhet till kollektivtrafik!”
Omdömet skrevs 28 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Mycket nöjda med logi i denna lägenhet då vi var ett par med en tonåring så vi kunde ha olika sovrum. Vi sov där måndag-torsdag. Bra med wifi och enkel incheckning. Vi fick vägbeskrivning och förklaring på hur vi skulle komma dit från hållplatsen och vad vi skulle tänka på. Vi fick beskrivning på hur vi kunde checka in på egen hand så vi inte behövde invänta värden. Martin kom första dagen och frågade om vi hade några frågor och berättade hur vi skulle göra vid utcheckning.

Stilren tvårumslägenhet med tv, ett litet trevligt kök med både vattenkokare, kaffekokare, diskmaskin, tvättmaskin, kyl, frys och bardisk med två barstolar.
Ena sovrummet med dubbelsäng och klinkergolv och sauna. Litet matbord med tre stolar. Bastu/sauna använde vi inte, kostade 10 euro per dag, essentiella oljor med doft fanns till. Andra sovrummet med heltäckningsmatta med tvåbäddssäng, soffgrupp och tv. I sängarna var det frottéöverdragslakan. Badrum med wc, dusch och handfat. Rörelsesensor i hallen till taklampa.
Ca 200 m till både bussar, tunnelbana och spårvagnar. Vid tunnelbanan fanns uttagsautomat, restaurang och där kan man också köpa kollektivtrafikbiljetter. En spårvagnshållplats bort fanns litet köpcentrum med bland annat matbutik. Boendet är inte handikappanpassat då det är trappor på utsidan. En del ljud som trafikbrus, hundskall och sirener men främst på dagtid.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera