“Födelsedagspresent”

Rankad som nr 790 av 6 084 Restauranger i Prag
Kök: Tjeckiskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och god mat. Bra service och trevlig och tillmötesgående personal. Lätt att hitta och ligger mitt i Old town i Prag. Man måste nog boka i förväg för att få rätt upplevelse i källaren. Egen bryggt öl och det fylldes på hela tiden.

Tack Jenni E

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Restaurangen låg nere i en källare och var inredd med medeltidstema. Jag gissar att hela konceptet skulle vara medeltid. Det verkar vara en restaurang som är vald av företag som håller i guidade turer för det var många sådana grupper.

Maten var väldigt god. Jag tog gulasch och kycklingsoppa.

Jag har ingenting att klaga på. Helt ok ställe för lunch. Hade däremot inte valt den som middag.

Någonting som skulle kunna höja stämningen lite mer hade varit om även personalen hade haft medeltidsklädsel.

Tack Bella P
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Väl värt ett besök en kväll med underhållning av hög klass, mat & dricka. Rekommenderar att ni bokar

Tack BellaDuRietz
Omdömet skrevs 26 oktober 2017

Det är nog ett måste att beställa bord då det här stället är väldigt populärt. Bästa är att beställa från 20:00 då fri dricka ingår i priset. Vi var här med jobbet och man skall nog vara flera för att uppskatta allt. Det är ganska högljutt och mörkt så har man planerat romantisk middag så skall man inte gå hit! ;)

Maten är inget speciell. Lite jobbigt att äta när det är mörkt. I början tog det ganska lång tid att både få in mat och dryck. Men efter ett tag så satt man aldrig med tomt glas.

Det är som sagt uppträdande med magdans och pirates of Caribbean tema. Jag tycker musiken var väldigt häftig och kul med lite annorlunda uppträdande. Så det var definitivt en upplevelse. Men kanske ändå inte något ställe jag skulle besöka igen.

Tack Kenneth B
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Helt otroligt trevlig restaurang. Showen är proffesionell och underhållande. Maten är helt okej och ölen lika god som alltid i Prag.

Tack Kenneth K

Resenärer som tittade på U Pavouka tittade också på

Besökt U Pavouka? Berätta vad du tyckte!