“Trevlig personal”

Rankad som nr 191 av 6 169 Restauranger i Prag
Kök: Italienskt
Bra för: Större grupper, Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ett av de få ställen i Prag som har trevlig personal med ganska bra mat men inget extraordinärt. Vi satt på övervåningen nära entrén så jag saknade restaurang-känslan lite men det hade säkert varit mysigare på nedervåningen.

Tack nina899

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

En mycket bra restaurang med god pasta! Rekommenderas varmt Servicen var helt utmärkt! Snabb och uppmärksam på hur bordet såg ut.

Tack Pia Ö
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt i källaren, öppet kök på vägen ner, mycket personal och väldigt trevlig personal. Ganska bra pris för att vara i centrum. Risotton vi åt var god men inget speciellt. Mysig lokal och verkade vara populärt.

Tack Tim L
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

En riktigt bra italiensk restaurang god mat och dryck. En restaurang som vi kommer tillbaka till. Denna gång blev det en riktigt trevlig lunch.

Datum för besöket: februari 2018
Tack PatrikE882
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig resturang ner i en mysig källare. Väldigt proffsig och trevlig personal. Ligger mitt i centrum. Något dyrare dricka än övriga restauranger. Maten var riktigt god.

Datum för besöket: november 2017
Tack X8669QFdennisc

Resenärer som tittade på Pasta Fresca tittade också på

Besökt Pasta Fresca? Berätta vad du tyckte!