“Faktiskt mat”

Kök: Europeiskt, Franskt, Tjeckiskt, Steakhouse
Bra för: Lokal mat
Område: Vinohrady och Vršovice
Omdömet skrevs 21 september 2020

Vilken service. Vilken mat. 5/5 i betyg. Personalen var så kunnig och presenterade maten på ett fint sätt.
Kan varmt rekommendera detta ställe. Bra priser också om man jämför vad samma mat hade kostar i Sverige.

Datum för besöket: september 2020
Tack H20oan
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 248)

Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Jädra gutt vettu men en reidie köttabit fruntimmert tog en rumpstek det tyckte hon va gutt jag jädra tog entrecote fasen i ladugården va gutt det va 5/5 ladugårdar sa jag till dig

Datum för besöket: oktober 2019
Tack H238TXericg
Omdömet skrevs 4 oktober 2019 från mobil enhet

Bra service och väldigt god mat. Pojkvännen tog entrecôte och jag rumpstek. Bokat bord här en till kväll. Rekommenderas starkt

Datum för besöket: oktober 2019
Tack malinandeersson
Omdömet skrevs 5 december 2018 från mobil enhet

Beställde lammkottletter men fick in utskurna lammbitar. Allt perfekt kryddat men många sega bitar. Vegetariska rätten var mycket god.

Datum för besöket: december 2018
Tack livsnjutningardotse
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang här på hösten. Mysig stämning och väldigt vänlig personal. De har kött i olika prisklasser och kvalité. Inget ut över det vanliga men super gott

Datum för besöket: november 2017
Tack X8669QFdennisc

Resenärer som tittade på Bila krava tittade också på

Besökt Bila krava? Berätta vad du tyckte!