“Trevligt bemötande!”

Boka bord
sön 27/9
20:00
Rankad som nr 217 av 6 223 Restauranger i Prag
Område: Staré Město (Old Town)
Område: Staré Město (Old Town)
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Vi strosade runt på stan och såg deras roliga logga på utsidan, bara härlig humor över hela ställer. Beställde in en väldigt god Irish Coffe och Quesadilla. Mycket trevlig personal!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack FabianA284
908kl_ra_, Marketing på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2020

Tack så vi ser fram emot ditt nästa besök.

Skriv ett omdöme.Omdömen (2 518)

Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Ett kul ställe att slinka in på och ta något att dricka. Det fanns mat och men vi var bara inne och vilade våra ben. Ganska stort och väldigt serviceminded personal. Dessutom var det billigt

Datum för besöket: januari 2020
Tack 445carinaa
Klára Š, Manažer komunikace s hosty på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Tack för att du kommer och vi hoppas att vi ses igen.

Omdömet skrevs 31 oktober 2019

Hoppade in på en öl och något lätt att äta efter en shoppingrunda på stan. Mascarpone med färska jordgubbar och ett glas chardonnay. Supergott och trevlig personal. Fräsch lokal.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Maria B
Klára Š, Manažer komunikace s hosty på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2019

Tack för att du besöker och förhoppningsvis någon gång nästa gång!

Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Härlig atmosfär o go personal. Hit kommer vi fler gånger! Gott med eget öl! Burgarna kan man dö för!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack D7049YDmalins
Omdömet skrevs 13 juni 2019 från mobil enhet

Grymt trevlig personal som är hjälpsamma
med glimten i ögat och serverar gött käk
Tar en lunch där redan imorgon igen!

Datum för besöket: juni 2019
Tack lindagR2073YG
Klára Š, Manažer komunikace s hosty på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2019

Puno vam hvala na posjeti, drago nam je da ste zadovoljni i ponovite posjet!

Resenärer som tittade på Fat Cat Beerhouse & Restaurant tittade också på

Besökt Fat Cat Beerhouse & Restaurant? Berätta vad du tyckte!