Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams116 US$
Agoda.com116 US$
FindHotel116 US$
Tripadvisor116 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Smakfullt inrett litet gårdshotell omgivet av odlingsfält. Tyst och fridfullt med personlig service. En liten nätt men fräsch frukostbuffé på en klassisk skånsk innergård ger en fin start på dagen. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack mariahQ8833IA
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Ett härligt hotell mitt i den Skånska lantmiljön, nära till sevärdheter och bad. Välordnat o vackert med den där lilla extra känslan. Engagerade ägare som bryr sig om dig som gäst. Bra frukost i mysig miljö, familjärt. Man kan även få en matbit o en öl till kvällen. Härligt ställe som rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack nutte1310
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Nyrenoverat, fixatoch fräscht ställe. Mer mysigt än stort. Bra läge med vacker utsikt över fälten. Enkel och bra mottagning och mycket trevlig personal. Detta är ett ställe som jag ska åka tillbaka till.

Tack 848mattiasb
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Åk hit, det är egentligen allt jag har att säga. Omgivningarna gudomliga, en personlig service som ligger helt rätt. Ägarinnan har fingertoppskänsla utöver det vanliga, naturlig och vänlig. Mycket noga med rengöring. Fina rum med allt man behöver, stora härliga badlakan, stort handfat att ställa grejjor på osv. God liten enkel meny på kvällen, gott vin. God distanshållande frukost. Jag längtar till nästa gång!

1  Tack tant_eli
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Alltid lika trevligt och mysigt. Litet familjärt och fantastiskt bed and breakfast. Fräscht och rent.
Bra läge mitt i Skåne om man vill ha en utgångspunkt och se Österlen, Ystad mm. Rekommenderas varmt.

Tack Waran68