“Pizzamiddag”
Omdöme om Efes restaurang

Efes restaurang
Rankad som nr 9 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 14 maj 2020

Goda pizzor, inte sensationellt goda men helt ok. Trevligt bemötande och helt ok salladsbuffé även om det inte var så mycket sallad kvar när vi skulle ta

Datum för besöket: december 2019
Tack Lars H

Omdömet skrevs 14 juli 2019

Goda pizzor men har även annat att välja på. Trevlig lokal att sitta i och har även uteservering vid sommartid.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Åsa P
Omdömet skrevs 23 september 2018

Bra service och god mat, ligger fint i centrum. Har ett blandat kök rekommenderar alla rätter. Priserna ligger i mitten varken billig eller dyrt.

Datum för besöket: september 2018
Tack Kerstin S
Omdömet skrevs 8 juli 2018

Vi har varit där några gånger och det har alltid varit lika trevlig och hjälpsam personal. Menyerna består till mestadels av pizzor, men även en del al a cart rätter som låter lockande att prova. Kanske nästa gång :)

Datum för besöket: juni 2018
Tack 929lindgren
Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 4 st som pt pizza hör och pizzorna var underbart goda och till ett bra pris. Godaste pizzan jag ätit på väldigt väldigt länge.

Datum för besöket: april 2018
Tack heleneolofsson

Resenärer som tittade på Efes restaurang tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Efes restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.