“Rent,snabb service och bra mat.”
Omdöme om Efes restaurang

Efes restaurang
Rankad som nr 9 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 8 juli 2018

Vi har varit där några gånger och det har alltid varit lika trevlig och hjälpsam personal. Menyerna består till mestadels av pizzor, men även en del al a cart rätter som låter lockande att prova. Kanske nästa gång :)

Datum för besöket: juni 2018
Tack 929lindgren

Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 4 st som pt pizza hör och pizzorna var underbart goda och till ett bra pris. Godaste pizzan jag ätit på väldigt väldigt länge.

Datum för besöket: april 2018
Tack heleneolofsson
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Helt okej krog mat till ett bra pris. Får det man betalar för. Trevlig personal. Har ätit där med min familj många gånger och det fungerar även med barn

Datum för besöket: november 2017
Tack Jonna N
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Käkat här ett par gånger, denna gången blev det en planka. Helt OK, men inte mer. Ligger rätt i pris mot vad man får.
Kommer äta här fler gånger.

Datum för besöket: november 2016
3  Tack jonasran
Omdömet skrevs 10 april 2017

Maten! Inget fel på maten men - mer finess vid upplägg. Inte bra med glass på bordet - tallriken glidet runt.

Datum för besöket: maj 2016
Tack bessie102015

Resenärer som tittade på Efes restaurang tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Efes restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.