“Trevligt och lugnt med god mat i lite mysig miljö”

Linnea & Basilika Skurup
Rankad som nr 3 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Detta var vårt andra besök på en Linnea & Basilika restaurang på kort tid. Vi valde helgbuffén på söndagen och priset är bra med tanke på vad som erbjuds.

Ingen trängsel, vänlig personal och gott om mat att välja på. Bra att de fyller på efterhand och inte slänger ut för mycket på en gång som hinner kallna.

Asiatiska rätter med god smak och lagom stark kryddning. Heta räkor, kyckling och biffen slinker lätt ner. Trevlig miljö och lugnt att sitta ner och äta med familjen.

Rekommenderas om ni är i krokarna.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack mickerehn

Omdömet skrevs 27 september 2020

Beställde mat via appen och hämtade upp maten.

Stora portioner och maten var väldigt god

Trevlig personal

Resturangen är värt ännu ett besök för att testa buffén och sitta ner och serveras.

Rent och snyggt

trevlig miljö

Datum för besöket: juli 2020
Tack sandrawP7003YH
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Lunch med familjen och det var inte mycket folk men det var distans mellan borden som skydd mot corona.
Buffén tittades till hela tiden och det var god och varm mat som dessutom var ganska vällagad. Inget sensationellt men en helt OK lunch och vi gick mätta och belåtna därifrån.

Datum för besöket: juli 2020
Tack ulriks974

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Skurup tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Linnea & Basilika Skurup? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.