“Lunch”
Omdöme om Kafé Rökhuset

Kafé Rökhuset
Rankad som nr 4 av 15 Restauranger i Skurup
Beskrivning: Kafé Rökhuset finner ni mitt i Svaneholms Slotts underbara naturområde. På menyn finns en spännande blandning av mat, fika, dryck och glass. Passa på att kombinera ert besök med vandring på motionsspåren runt sjön eller besök någon av de andra verksamheterna på Svaneholmsområdet. Nu kan man cykla hela vägen från Skurups centrum ut till Svaneholms Slott.
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt kafé i vacker byggnad, med utsikt över sjön och Svaneholms slott. Fina smörrebröd med fräscha ingredienser.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack P2845ETemmah
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Super goda pokébowls! Rejält tilltagna portioner tycker jag.

Smörrebröd såg goda ut och fint med en liten glassbar också. Här är något för alla

Hade dock önskat fler sittplatser utomhus nu med tanke på Corona.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack pempelempe
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Vackra bakverk, standardutbud av dricka, d v s hade gärna sett något mer lokalt utbud istället för Reload och Coca-cola.
Fina smörrebröd samt pokebowls. Väldigt få platser inne samt ett mindre antal ute, så ingen plats vid regnigt väder. Vanligt vatten finns endast på plastflaska!!
Långt väntan om du beställer något som ska tillagas (våfflor eller bowl).

Datum för besöket: juli 2020
Tack Annika L

Resenärer som tittade på Kafé Rökhuset tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Kafé Rökhuset? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.