“Kinesrestaurang med gammaldags meny”
Omdöme om Macu Oriental

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Macu Oriental
Rankad som nr 13 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 27 april 2019

Macu Oriental ligger i Skurup, ett kvarter eller två från järnvägsstationen. Det är en av få kinesrestauranger som har den "gammaldags" menyn - många andra har har ju stängt vid det här laget eller serverar bufféer numera.

Tittade in efter besök på Nils Holgerssongymnasiet för dagens ko-släpp där de ystra korna skuttade och stångades när de blev utsläppta på grönbetet.

Macu lagar som sagt den "gamla" typen av kinesisk mat; pekingsoppan var tjockt avredd och hade till och med litet sting.

För att antagligen få affärerna att gå runt har de också en matsedel med vanliga svenska rätter, med pommes till.

Datum för besöket: april 2019
Tack Peter B

Resenärer som tittade på Macu Oriental tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Macu Oriental? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.