“Pulver”
Omdöme om Sara's Restaurant

Sara's Restaurant
Rankad som nr 5 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Stället var mysigt och servitrisen trevlig. Vi beställde plankstek. Den var väldigt fin och köttet var bra, men potatismoset var gjort på pulvermos, vilket var synd för annars hade det varit en kanonmåltid.

Datum för besöket: juli 2020
Tack helenl30

Omdömet skrevs 30 december 2019

En bra alternativ när man bara vill slippa laga mat själv.
Ibland är servicen på topp och ibland lämnar den lite att önska.

Datum för besöket: december 2019
3  Tack jonasran
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Super god och vällagad mat.
Trevlig personal och extra stort plus att kocken kom ut och frågade hur maten smakade. Kan varmt rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack babysthlm
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

Ätit mkt luncher här och är av varierande karaktär .
Mkt att välja på ! Snabbmats resturang. Trevlig miljö.

Datum för besöket: juli 2019
Tack AliceFoppa
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Varit här förr då okej nu jättegod lunch fräsch sallad vällagad mat riktig sås trevlig personal bra priser vi jättenöjda Mvh monnekenne

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack monnekenne

Resenärer som tittade på Sara's Restaurant tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Sara's Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.