“Dagens”
Omdöme om Sara's Restaurant

Sara's Restaurant
Rankad som nr 5 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Varit här förr då okej nu jättegod lunch fräsch sallad vällagad mat riktig sås trevlig personal bra priser vi jättenöjda Mvh monnekenne

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack monnekenne

Omdömet skrevs 24 april 2019

Trevlig personal och trevlig restaurang. Bra med parkering utanför på innergården. Stor och riklig salladsbuffé som ingår vid beställning av mat. Riktigt god glutenfri pizza!

Datum för besöket: oktober 2018

Datum för besöket: maj 2019

Resenärer som tittade på Sara's Restaurant tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Sara's Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.