“Väldigt hjälpsamma!”

Lägg till den.
Skurups Gatukok
Rankad som nr 7 av 15 Restauranger i Skurup
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Jag missade mitt tåg in till Malmö och var hungrig så jag gick hit. Trevligt, fräscht och god mat!!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack JuliaKarlson
Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

Personalen verkar inte vilja jobba. Försökt beställa mat vid två tillfällen, ena gången en äldre kvinna, andra gången en tonårstjej....ingen av de regerade på att jag stod mitt framför de o ville beställa!

Datum för besöket: april 2017
Tack Martin S
Omdömet skrevs 11 mars 2017

Det var den smakrikaste och saftigaste burgaren varit med om! Väldigt fräscht ställe som låg väldigt bra till när jag skulle med tåget!
Väldigt bra service och trevlig personal som hjälpte till med tågtiderna.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Michael M

Resenärer som tittade på Skurups Gatukok tittade också på

Skurup, Skåne län
Skurup, Skåne län

Besökt Skurups Gatukok? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.