“Matkritiker ”

Lägg till den.
Restaurang Dalarasten
Rankad som nr 2 av 8 Restauranger i Säter
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Goda burgare. Maten tog inte långtid att få serverad
Oxfileplankstek var superb enligt svärsonen. Husets vin var inte god men smaken är ju som baken...delad

Tack Marko P

Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Bra och vällagad mat
Trevlig personal
Mycket att välja på till lunchen
Humana priser
Återkommer gärna fler gånger

Tack pmhendberg
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

På hemresa från fjällen letade vi med ljus och lykta efter ett matställe, dock ej en vägkrog.
Resultatet blev Dalarasten i Säter. God mat till skäliga priser, lagom väntetid. Kan rekommenderas!

1  Tack Sirvaas
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Passerade säter och besökte denna trevliga restaurang. En ordinär meny med spann från hamburgare till enklare a la carte. Vällagade, smakrika hamburgare. Fint bemötande från personalen.

1  Tack Maria H
Omdömet skrevs 30 augusti 2015

riktigt bra restaurang i säter bra service go mat trevlig personal riktigt goda plankor hamburgare jätte fint lunchbuffe grekiska rätter

4  Tack abdullah k

Resenärer som tittade på Restaurang Dalarasten tittade också på

Hedemora, Hedemora Kommun

Besökt Restaurang Dalarasten? Berätta vad du tyckte!