Omdömet skrevs 29 oktober 2016

Ett mysigt boende som vi hittade av en slump, vi valde att ta ett erbjudande som sträckte sig över 2 nätter , 2 frukostar en 3-rätters ingick samt en 4 -rätters båda med fördrink för 1500:- /person maten vällagad god stort vinutbud med kunniga ägare andra kvällen var det ett band som spelade som special och det enda minus kan vara att det inte framgick att 4-rätters middagen utgick. rummet mysigt men med lite småfix kan det bli bättre tex trasigt duschhandtag. på det stora hela var det ett mycket bra val av oss

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Eva G
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

En fantastisk oas som verkligen värt ett besök! Fint värdskap och sköna sängar att sova i. Att äta frukost ute på innergården
Var fantastiskt trots lite lutande bord och stolar. Finns många fina platser att sitta och slappna av och hämta energi.Finns också möjlighet att låna cyklar om man vill ta en tur i den vackra omgivningen.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack Marie F
Omdömet skrevs 27 juni 2016 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt och personligt ställe. Bra värdskap, personliga rum som var rena och snygga. Stora gemensamma ytor med hemmahos känsla. Helt ok frukost. Prisvärt. Trevlig innergård där vi åt frukosten. Relativt nära att gå ner till samhället där vi valde att äta middagen vilket kanske var en miss.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
1  Tack Sune_Frost
Omdömet skrevs 30 april 2016 från mobil enhet

Själen får ro samma sekund som du stiger över tröskeln till denna underbara pärla och dofterna av aftonens kulinariska upplevelse sprider sig i det lantliga köket...
Mottagna som om man var en kär gammal vän av Ami & Göran vilket genomsyrar hela vistelsen. Värdskap i världsklass. Maten gör en inte besviken, är man ute i tid kan det bli du som bestämmer lite vad som bjuds, fast den sista touchen läggs med kärlek av Göran. Vår dotter brukar roa sig med att räkna de otaliga små (och stora) prydnadsgrodor som är spridda överallt........ En pärla, en oas, ett andrum....

Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack JockeBus66
Omdömet skrevs 24 april 2016

Det är nu andra gången jag har förmånen att få vara på denna underbara plats och hålla utbildning 5 dagar i sträck. Värdparet, Ami och Göran, visar 100% omsorg om både oss handledare och de 8 deltagarna. I varje detalj, i varje handling är det värme och kvalitet rakt igenom. Rummen är vackra, maten utsökt och självklart lokalproducerad så långt möjligt är.

• Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack MargaretaKarin