Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Min man överraskade mig med en helg på Östangård på min födelsedag. Ett riktigt fint B&B. Smakfulla rum. Bengt och Lena, som ägarna heter, fixade en riktigt god middag första dagen. Middagen var så god att vi avbokade restaurangen i Simrishamn andra kvällen för att kunna äta på Östangård även då. Den smakade lika bra.Vi blev bjudna på varsitt glas bubbel för att det var min födelsedag. Lite kyligt i duschrummet men för övrigt finns det inget negativt att framföra.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Eva S
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Nya ägare som har smittande entusiasm parad med en härlig attityd och gott välkomnande till stället som har sköna sängar, rena rum, valutrustade badrum och mycket god frukost med utsikt gör att B&B blir en fin upplevelse och inte bara övernattning - även i mars med snö och regn på Österlen. Det planeras även matupplevelser med professionella kockar utöver det vanliga. Spännande. Vi ser framemot nya besök.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack NV26SGS
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

En helt igenom perfekt vistelse med fina rum, trevlig och snabb service, god frukost och bra cyklar till uthyrning. En vistelse på Östangård B&B är som att stiga in i en härlig bubbla av harmoni, glädje och lugn.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack HannaDL
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Ett fantastiskt läge som gav ett omedelbart lugn. Rummet var behagligt inrett och trots få och små fönster så kändes det inte instängt. Gillade att det inte fanns TV på rummet. Önskar att vi haft en natt till så att vi verkligen kunnat njuta av omgivningen, ta en cykeltur och spela lite boule. Frukosten var bra och trevligt att sitta i den ljusa restaurangen. Kan varmt rekommendera att stanna till här någon natt!

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Anna_Sofia_Ha
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde här i samband med bröllop på Österlen. Ägarna är supertrevliga, rummen mycket fina och fräscha. Frukosten har precis vad man behöver för en dag på Österlen. Känns väldigt genuint och trevligt.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Glenngbg