Verdanza Hotel
Kostnadsfri avbokning till den 21-07-01
Boka nu, betala på plats
getaroom.com
Trip.com
ZenHotels.com
Orbitz.com
Omdömet skrevs 21 december 2016 från mobil enhet

Ett mysigt ställe med pool och härliga rum med terass eller balkong mot poolområdet. Väldigt trevlig personal och rent och fint. 3 min till stranden som är riktigt fin.
utbudet till frukost är stort,buffé om du vill eller något från menyn. God mat och bra service.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack MonaS1633
LJOValcarcel, Public Relations Manager på Verdanza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2016

Mona, I am so pleased to learn how you enjoyed our facilities and service, as well as our restaurant offerings. We look forward to welcoming you back next time your travels bring you to San Juan. Gott nytt år!

Omdömet skrevs 18 december 2016

Det var en trevlig atmosfär på hotellet och läget är bra. Det är en kort promenad till stranden. Hotellet lånar ut parasoll, stolar och handuk. Denna service är gratis. Stolarna är utformat som en ryggsäck, de är av lätt material , så det är inget problem att bära dem. Stranden är en fin sandstrand utan for många människor.
Fördra man att stanna vid hotellets pool, är den utmärkt. Mycket fint poolområde, med mycket blommor och buskar.
En liten bit från hotellet finns en busshållplats, där man kan ta en buss till gamla San
Juan. Bussen kostar bara 75 cent.
Hotellet ligger näre flygplatsen, men det var inte så att man stördes av flygplan.
Personalen var mycket hjälpsamma. Rummen var helt ok och frukosten också. Det är möjligt att äta på hotellet, vi testade aldrig den restaurang, utan gick utanför hotellet. Det finns gott om restauranger runt hotellet, både billiga och dyra. Det finns också gott om affärer.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack ninahoumann
Omdömet skrevs 10 mars 2016

Helt okey hotell men dyr& liten frukost ,trög personal ibaren.lite långt från staden.Helt okey strand ca 300 m från hotellet & där nere vid stranden hittade vi en härlig restaurang el alambique go mat & härlig musik

Rumstips: För att vara säker på balkong så boka på den låga delen
Tack Perk64
LJOValcarcel, Public Relations Manager på Verdanza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2016

thank you for your candid review. We do like to hear from our guests about the things we do well and those we can do even better. We look forward to opportunity to welcome you back to impress you even more favorably! Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 29 februari 2016

Enter en veckas kryssning hade vi en vecka i San Juan. Hotellet är fräscht och har allt man behöver. Pool och uppvärmd bubbelpool kom till mycket användning. Bra frukost och restauranger man kan besöka. Vill tacka Saul the doorman, han var mycket hjälpsam med tips till våra utflykter. Gångavstånd till stranden Playa Isla Verde. Inget lyxhotell men mötte våra förväntningar mycket väl. Kan tänka mig att återvända. Till next time...

Tack psj1976
LJOValcarcel, Public Relations Manager på Verdanza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2016

psj1976, thank you for your kind words; it's a pleasure to know your time with us was so pleasant - and we certainly look forward to welcoming you all back. Rest assured we will convey your kind words to Saul; he is definitely a star member of our team. Vänliga hälsningar,,

Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Bra hotell med bra läge. Finns både bar o restaurang. Frukosten var dyr och inte särskilt bra. Billigare o bättre frukost tvärs över gatan.
Lunch nere på restaurangen bredvid Third Base. Quisidillas hur bra som helst. Ta en och dela på. På Rest Metropol kvällstid. Bra mat o bra vin till bra pris.

1  Tack NorthStar526608